Aflyste ferier bliver til nye køkkener

20-19-03-aubo-2

Den langvarige nedlukning af Danmark har fået mange boligejere til at disponere både deres tid og deres privatøkonomi anderledes.

Køkkenfirmaet Aubo oplever at flere kunder må aflyse en planlagt ferie og i stedet vælger at investere i en opgradering af deres bolig i form af et nyt køkken.

Der er øget interesse for at købe dansk – det har betydning at Aubo er en 100 % dansk virksomhed, kunderne føler, at de bidrager til at holde hjulene i gang.

I de 22 Aubo-butikker oplever man at kunderne er en smule tilbageholdende med at møde fysisk op i butikken, selvom der er taget forskellige forholdsregler med blandt andet afspritning og et begrænset antal kunder i butikken ad gangen.

I stedet er der den seneste måned on-line blevet bestilt mere end dobbelt så mange kataloger.

Ligesom der aldrig før har været gennemført så mange videomøder med kunder, hvor køkkenkonsulenten bevæger sig rundt i butikkens showroom for at vise kunden forskellige køkkener og detaljer.

I det hele taget lægger tiden op til mere digital interaktion – kunderne sætter stor pris på at gennemgå et udarbejdet køkkenforslag i virtual reality.

Vi kan høre på tilbagemeldingerne fra vores forhandlere, at mange kunder har valgt at fremrykke et planlagt køkkenkøb, fordi de på grund af coronasituationen har været nødt til at aflyse deres ferie.

Torben Andersen, Administrerende Direktør Aubo

Billederne viser et køkken der netop nu tilbydes som prismæssigt alternativ til en charterrejse for familien.

Se mere på Aubos hjemmeside.

Aubo Production A/S
+45 9747 3500
www.aubo.dk

20-19-03-aubo-1